tisdag 16 augusti 2011

Klformgivnings smycken.
Smyckena är tillverkade i 925 sterlingsilver och är helt nickelfria. Smyckena tillverkas för hand vilket innebär att de inte alltid är helt raka, likaså stämplingen av namn sker för hand. Det är viktigt att Du tar det i beaktande innan Du gör Din beställning. (Smycket stämplas med min signatur KL)

Hur beställer man?Du skickar ett mail till klformgivning@hotmail.se där Du skriver vilket smycke Du önskar beställa (namn, adress, telefonnr). När jag mottagit Din beställning skickar jag en bekräftelse tillbaka till Dig och även meddelar beräknad leverans och till vilket kontonummer Du för över pengarna till.  Kontrollera noga att bekräftelsen stämmer med ordern. Så snart jag mottagit Din betalningen börjar tillverkningen av Ditt smycke.
Leveranstid
Leveranstiden kan variera lite. Jag vill dock förbehålla mig en leveranstid på två veckor, i händelse av materialbrist eller arbetsanhopning.

Förvaring
Förvara dem i ett torrt och mörkt utrymme (helst inte i badrummet).
För att hålla Dina silversmycken skimrande och rena är det bra att ta av sig dem innan Du idrottar, duschar, badar eller går till sängs. Om Du använder parfym, smink och hudkrämer är det bäst att låta dem torka innan Du sätter på dig smycket,
Eftersom silver är en relativt mjuk metall repas materialet lätt. När Du får ditt beställda smycke är det nästan onaturligt blankt och glänsande. Det beror på att det är alldeles nytt uttaget ur sista poleringsbadet. Efterhand kommer smycket att få små repor som till slut täcker hela ytan och man upplever inte smycket som repigt längre.

Öppet köp/ångerrättEnligt svensk lag gäller två veckors öppet köp vid internetköp. Detta gäller inte namnsmycken med egen text på, eftersom de är personliga och inte kan säljas vidare till någon annan. Vill Du ångra ditt köp av andra smycken skickar Du den oanvända varan till mig, förpackad på likvärdigt sätt som Du mottog den, inom två veckor tillsammans med kvitto. Du står för returfrakten! Efter att returen mottagits och kontrollerats, återbetalas smyckets värde till dig.

ReklamationerKontakta mig omgående om något på smycket skulle vara felaktigt eller skadat vid frakt. Vid reklamation står förståss KLformgivning för frakten. Oxidering eller normalt slitage räknas inte som skäl för reklamation.
Klformgivning innehar F-skattsedel. Har du frågor om betalning, leverans, öppet köp eller bytesrätt går det bra att kontakta mig på tfn 0702-202593 eller via epost klformgivning@hotmail.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar